Contact & FAQ

Heb je een vraag?Welkom op het hulpportaal. In de FAQ hieronder kunt u bladeren voor uw antwoord of contact met ons opnemen als u niet de oplossing vindt die u zoekt.telefoonnummer: +49 173 1577092e-mail: paul@pjmf.eu

Afdrukgegevens:

Hoe kan ik de bestanden voor individuele afdrukken maken?

Gedrukte gegevens kunnen het beste in PDF of JPG worden aangemaakt. Informatie over het aanmaken van de printgegevens vindt u in onze printinformatie.

Stuur ons uw gegevens via WeTransfer via de volgende link: https://pixlip.wetransfer.com/

Hoe kan ik mijn printgegevens voor individueel drukwerk versturen?

Stuur ons uw printgegevens met uw ordernummer via WeTransfer onder de volgende link: https://pixlip.wetransfer.com/

Of stuur uw printgegevens onder vermelding van uw ordernummer naar grafik@pixcare.de.

Invloed van Corona:

Welke maatregelen neemt PIXCARE.NL tegen Covid 19?

Voor de bescherming van alle werknemers heeft PIXLIP GmbH voor de meeste collega's thuiskantoren ingericht. De enige uitzonderingen zijn mensen die ter plaatse moeten zijn om centrale functies of operationele activiteiten - bijvoorbeeld in de logistiek - te waarborgen. Enkele weken geleden, toen de ontwikkeling voorspelbaar was, hebben we zakenreizen en externe bijeenkomsten afgezegd. Sindsdien worden grotere bijeenkomsten online of op het internet gehouden. Naast de maatregelen op het gebied van gezinshygiëne hebben we vorige week verslag uitgebracht over de kwestie van de sociale afstand in het hele bedrijf.

Wij verzekeren u ook dat alle noodzakelijke hygiënische beschermingsmaatregelen in ons magazijn zijn genomen: bij de verwerking van de bestellingen worden beschermende handschoenen gedragen en de desinfectiemaatregelen ter plaatse worden uitgebreid.

Tegelijkertijd houdt een interne taskforce de huidige ontwikkelingen in de gaten en reageert dagelijks op veranderingen in de algehele situatie. Als concrete verdachte gevallen bij PIXLIP GmbH - ongeacht de locatie - worden bevestigd, worden onmiddellijk passende maatregelen genomen.

Veranderen de servicetijden of de toegankelijkheid van de klantcontactkanalen?

Omdat we ons zorgen maken over onze medewerkers en de zorg voor hun familie, zullen we niet in staat zijn om het gebruikelijke niveau van dienstverlening te bieden en zullen we beperkingen moeten opleggen. We concentreren ons vooral op onze hotline en e-mail vragen. Helaas zijn door de grote vraag langere wachttijden te verwachten voor onze hotline en de andere contactkanalen. Wij willen u daarom vragen om ons bij voorkeur een e-mail te sturen, die wij snel en ook buiten onze telefonische diensturen zullen beantwoorden. Helpt u ons alstublieft bij het verwerken van vragen van klanten door uw e-mail slechts één keer te versturen. Bestellingen met controleerbare producten en andere bestellingen die handmatig moeten worden bewerkt, worden momenteel niet of slechts met aanzienlijke vertraging verwerkt.

Wat gebeurt er als een product na bestelling niet meer leverbaar is?

In dit geval ontvangt u een snelle en geautomatiseerde melding per e-mail met verdere informatie.

Retouren en klachten:

Kan ik mijn PIXCARE-producten terugsturen?

Als de producten niet bij u passen of niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u ze natuurlijk binnen 60 dagen (momenteel een verlengde retourtermijn) in het kader van het herroepingsrecht terugsturen. Hygiënische artikelen (maskers, beschermpakken, handschoenen) zijn uitgesloten van de omruiling.

Nederlands